„Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół Integracyjnych w Sokółce”

 

Działanie 3.1. Kształcenie i edukacja
Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych.

Beneficjent: MS PRIME Marcin Szczebiot
Partner:
Polskie Centrum Edukacji i Analiz „ORDO” Sp. z o.o.

Tytuł projektu: „Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół Integracyjnych w Sokółce”

Okres realizacji projektu: 01.09.2018 – 29.02.2020

Wartość projektu: 608 040,00 PLN
Dofinansowanie: 577 530,00  PLN

Celem projektu jest podniesienie potencjału edukacyjnego oraz jakości i zakresu oferty edukacyjnej w Szkole Podstawowej Zespołu Szkół Integracyjnych w Sokółce, poprzez realizację zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych materiałów dydaktycznych i objęcie wsparciem 150 uczniów (74K, 76M) klas I-VIII SP oraz 10 (9K, 1M) nauczycieli zatrudnionych na podstawie Karty Nauczyciela w SP ZSI, w terminie do 29.02.2020 r.

 Wsparcie oferowane w ramach projektu obejmuje:

  1. Wyposażenie pracowni:
    Wyposażenie pracowni Terapia NAO
    Wyposażenie pracowni informatycznej
    Wyposażenie pracowni logopedycznej
    Wyposażenie pracowni terapeutycznej do prowadzenia terapii neurorehabilitacyjnej
    Wyposażenie pracowni do prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej
    Wyposażenie pracowni do prowadzenia zajęć terapeutycznych: korekcyjno- kompensacyjnych
    Wyposażenie pracowni robotyki
  2. Zajęcia edukacyjne dla uczniów:
    Zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem robota
    Zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem TIK
    Zajęcia logopedyczne
    Neurorehabilitacja
    Terapia Integracji Sensorycznej
    Terapia korekcyjno- kompensacyjna
    Budowa i programowanie robotów
  3. Wsparcie nauczycieli zatrudnionych w szkole objętej wsparciem:
    obsługa robota NAO
    animacja komputerowa
    grafika komputerowa
    tworzenie stron www
    metoda neuroflow
    prowadzenie zajęć z terapii korekcyjno-kompensacyjnej
Umiejętności

Opublikowano w dniu

17 stycznia 2019

Skip to content